Отримання сертифіката відповідності екологічним критеріям та права на застосування екологічного маркування лише початок шляху до ще більшого успіху.

Ці інструменти, дійсно, здатні посилити конкурентоспроможність на українському і зарубіжних ринках та збільшити продажі за умов їх ефективного застосування в маркетинговій стратегії.

Керівництво, на практичних прикладах українських і європейських компаній, надає відповіді на питання як краще це зробити, використовуючи різні підходи і канали комунікацій.

  1. Що таке екологічне маркування
  2. Правила застосування екологічного маркування
  3. Переваги екологічно сертифікованої продукції
  4. Екологічне маркування на етикетці чи пакованні
  5. Екологічне маркування на сайті
  6. Екологічне маркування в соціальних мережах
  7. Каталоги і рекламні матеріали
  8. Відеоролики
  9. Екологічна продукція в торгівельному залі
  10. Переваги в системі публічних закупівель
  11. Підвищення компетентності персоналу
  12. Інформування торгівельних посередників (дилерів, ретейлерів та інших)
  13. Виставки
  14. Публікації
  15. Участь в заходах, ініційованих ООВ, для збільшення попиту на екологічні товари і послуги
  16. Безпідставне застосування екологічного маркування

Звертайтесь до нас за роз’ясненнями або порадами щодо стратегії просування, дизайну макета або навчання персоналу та з інших питань що виникатимуть.

Об’єднуючи зусилля з експертами ви досягнете найкращих результатів!

+38-044-332-84-08
+38-067-935-82-45
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.