В залежності від того для кого призначено видання, інформація про маркування та переваги продукції, що підтверджені екологічною сертифікацією, може бути надана декількома фразами або детальним описом.

Окрім використання в макеті знаку «Зелений журавлик» у поєднанні з номером сертифікату:

  • застосовуйте порівняння вимог екологічного стандарту з державними нормами;
  • використовуйте інфоргафіку;
  • зробить цікавий макет в стилі «еко».

В будь-якому з варіантів оперуйте тим що продукт:

  • відповідає вимогам екологічному стандарту і сертифікований згідно з ISO 14024;
  • більш безпечний для здоров’я і довкілля;
  • пройшов незалежну експертну оцінку органом, що має міжнародне визнання.

Джерела інформації

Використовуйте максимум інформації що розміщена на сайті органу сертифікації www.ecolabel.org.ua – вона підготовлена експертами.

Кожного разу, коли потрібні роз’яснення чи поради відносно змісту та дизайну макета, звертайтесь до органу сертифікації.

Інформація про екологічні критерії розміщена по кожній з категорії продукції. Оберіть категорію, що потрібна.

В розділі про стандарт з ліва є добірка публікацій про екологічні критерії та інших матеріалів які варто вивчити і застосовувати разом з базовою інформацією про стандарт.

В розділі Реєстр сертифікатів: найдіть своє підприємство, і по лінку за його назвою перейдіть на останню новину за підсумками сертифікації. Новина містить інформацію про переваги саме вашої продукції, що підтверджені шляхом сертифікації.

Брошура або каталог

Ці матеріали дозволяють надати чималий обсяг інформації, тому як можна більше приділіть увагу тим поліпшеним екологічним характеристикам продукції, що підтверджені екологічним сертифікатом.

Скористайтесь вищезазначеними джерелами інформаціями доступними на сайті органу сертифікації.

ТОВ «Компанія «АЛДІ» ТМ Alles GUT
Рекламний блок для «Обмінної картки вагітної жінки» про дитячі екологічно сертифіковані засоби для прання

Рекламний блок в «Пособие о самом счасливом малыше»

Рекламні постери

Ці матеріали застосовуються для привернення уваги до переваг продукту. Інформація надається стисло. Тому, використайте твердження про сертифікацію та екологічні переваги зазначені в Угоді на надання права на застосування екологічного маркування. Якщо бажаєте інтерпретувати – узгодьте твердження що плануєте застосувати з органом сертифікації.

ТОВ «Біосфера Сервіс», ТМ Фрекен БОК
Постер для розміщення в торгових мережах та спеціалізованих магазинах побутової хімії

ТОВ «СТУДІОПАК ТЕХНОЛОГІЇ» TM StudioPack
Постери для закладів харчування, що використовують екологічно сертифіковані алюмінієві контейнери для пакування готової їжі

ТОВ «Фенікс Інвест Трейд»
Інформаційний постер про сертифікацію і підтверджені переваги екологічно сертифікованої кави

ТОВ з ІІ «Чиста Вода», ТМ CLEARWATER
Інформаційний постер

ПП «ЄВРОБУД ТД», ТМ Eurobud
Інформаційний постер

Зовнішня реклама

Цей вид реклами дуже обмежує застосування всього, - і тексту, і елементів візуалізації. Фокус має бути на продукті. Знак екологічного маркування і інформація про сертифікацію згідно з міжнародним стандартом ISO 14024 вигідно виокремить сертифікований продукт від аналогів конкурентів.

ТОВ «Снєжка-Україна», ТМ SNIEZKA
Рекламна компанія фарби «Королева інтер’єру» на біл бордах та лайтбоксах по всій території України (протягом 2018 р.)

ТОВ «ЗАВОД СТЕКО», TM STEKO
Оформлення вивісок та банерів для фірмових салонів