Переваги продукції, позначеної маркуванням «Зелений журавлик»

Розмістить цю інформацію та елементи екологічного маркування на стенді та рекламних матеріалах.

Паперові буклети варто залишити в минулому. Переходьте на електронні носії інформації. Це більш зручно, інформативно, економічно і екологічно. Наприклад, можна використати на стенді QR коди з посиланнями на сайт та(або) електрону версію каталогу чи буклету.

Використовуйте відео контент якій акцентує увагу на перевагах або відеоролики ВГО «Жива планета» про переваги екологічного маркування.

Обов’язково підготуйте представників компанії і промоутерів для роботи з відвідувачами виставки – вони повинні знати що означає знак екологічного маркування і бути готовими розповісти відвідувачам про переваги продукції позначеної ним.

Оформлення виставкового стенду ТОВ «АЕРОК»
(газоблоки та інші будівельні вироби з газобетону ТМ AEROC)

Сувенірна продукція має бути максимально функціональною. Краще, щоб вона підкреслювала екологічний імідж компанії. Це може бути канцелярські товари виготовлені з вторинної сировини, багаторазові речі на заміну одноразових (чашки, ланч-бокси, сумки) тощо. Пропозиції на ринку подібної продукції чимало.

Головне – стенд має бути цікавим, інформативним, функціональним для своїх потреб. Не переборщите з зайвими матеріалами. Продумайте екологічні “фішки” присутності на виставці.

Фотозона

Цікава фотозона біля стенду завжди буде приваблювати відвідувачів. Зробить акцент на бренд та знак екологічного маркування.

Це може бути фото-рамка але з цікавим оформленням в стилі “еко”.

Оформлення фотозони ТОВ «Деламарк»
(мийні та косметичні засоби ТМ DeLaMark)

Або ціла надзвичайна інсталяція із зазначенням переваг продукції позначеної екологічним маркуванням.

Оформлення фотозони «Ванна кімната» з презентацією переваг мийних і косметичних засобів позначених екологічним маркуванням «Blue Angel» (Берлін, Німеччина)

Спільні виставкові експозиції

Ідея таких стендів не нова. Часто на виставках можна побачити стенди сформовані за територіальним принципом – коли представлені виробники області чи міста. На міжнародних виставках часто можна зустріти об’єднані експозиції виробників від їх асоціацій, спілок.

Ми пропонуємо розглянути можливість об’єднатись на ідеї “екологічності” продукції. У такому разі критерієм відбору експонентів стане наявність сертифікату на продукцію, виданого за схемою сертифікації згідно з ISO 14024. Стенд може бути оформлений за галузевим принципом. Наприклад, на виставці будівельної галузі це може бути інсталяція дому побудованого і оздобленого з екологічно сертифікованих матеріалів і виробів.

Переваги

  • створюються спільним бюджетом компаній що представляють в ньому свою продукцію
  • більше уваги і довіри, тому що експоненти відбирались незалежною стороною за чітко визначеними критеріями
  • можливість презентації із залученням лідерів думок, тому що експозиція не представляє окремий бренд, а ідею
  • більше прихильників екобренду

Або можна вийти за межі галузі чи функціонального призначення товарних груп і зробити експозицію на тему «Життя в стилі ЕКО». В деяких країнах Азії (Японія, Китай, Республіка Корея, Тайвань) і Європи (Німеччина, Італія тощо) вже десятки років успішно проводяться виставки екологічних товарів і технологій в яких приймають участь тисячі експонентів.

SHOWROOM екологічних товарів позначених екологічним маркуванням «Ecolabel EU» (Брюссель, Бельгія)

Цей виставковий модуль був створений до 25 річчя регіональної програми екологічного маркування ЄС. Він містив понад сотню товарів від текстилю, одягу та меблів, до миючих засобів, косметики, лакофарбових матеріалів. Усі експонати без виключення мали екологічні сертифікати та маркування Ecolabel EU.

Протягом 5 днів експозицію відвідали десятки тисяч відвідувачів. В SHOWROOM працювали волонтери громадських екологічних організацій які проводили ознайомчий екскурс про переваги сталого споживання і значення екологічного маркування.

Почесні гості з Єврокомісії привернули додаткову увагу засобів масової інформації (понад 100 публікацій та репортажів).

Серед відвідувачів проводилась лотерея. Призи – екологічні товари і головний приз – тур вихідного дня з проживанням в екологічно сертифікованому готелі у Брюгге.

Програма Ecolabel EU продемонструвала свої досягнення за 25 років. Виробники сертифікованої продукції позначеної цим знаком отримали більше прихильників власних екобрендів.