ТОВ «Мішлєн Україна» є представником в Україні французької компанії MICHELIN (Compagnie Générale des Établissements Michelin) – всесвітньо відомого виробника шин, що за обсягами виробництва займає перше місце в Європі та третє місце у світі.

Офісне приміщення компанії, яке підлягало оцінці знаходиться в у бізнес-центрі «Golden Gate», презентабельній, реконструйованій будівлі в історичному центрі столиці на Подолі. Компанією визначена та реалізується екологічна політика. Задекларовані важливість відповідального ставлення до довкілля та необхідності його збереження для майбутніх поколінь що має відображення у заходах, спрямованих на вдосконалення системи управління екологічними аспектами.

Бізнес-центр «Golden Gate» - фасад будівлі

Будівля обладнана центральною системою кондиціонування, пожежною та охоронною системами, відеоспостереженням, сертифікованим сховищем. Австрійською компанією встановлені газова дахова котельня та система електропостачання.

Під час ремонтних робіт здійснювався підбір матеріалів для оздоблення згідно вимог стандарту Зелений офіс. Перевага віддавалась матеріалам і виробам з поліпшеними екологічними характеристиками, що підтверджено релевантними сертифікаційними системами.

Офісне освітлення на 100% забезпечено енергоефективними LED-лампами. Централізована припливно-витяжна вентиляційна система для упередження втрат тепла в холодний період року, – обладнана рекуператором. Всі кондиціонери мають функції самооочищення, іонізації та фільтрації повітря і належать до інверторного типу. Переваги інверторних кондиціонерів в порівнянні з неінверторними полягають в тому, що в останніх задана температура підтримується періодичними “вмиканнями – вимиканнями”. При постійних вмиканнях такий кондиціонер споживає надмірну потужність (в кілька разів більшу від номінальної) через перехідні процеси. Крім того, періодичне вимкнення такого кондиціонера призводить до втрат тепла (холоду) від холодоагента, який через вимкнення компресора лишається за межами кондиціонованого приміщення. В інверторних кондиціонерах ці явища проявляються значно меншою мірою.

Загальний вигляд офісного приміщення

В ході аудиту на місці встановлено, що фонд оргтехніки та офісного обладнання новий та сучасний. Понад 70% відсотків обстежених одиниць ноутбуків, ПК, моніторів, а також копіювальний центр Gestetner MP C2551 Aficio на робочих місцях відповідають стандартам енергозбереження і марковані знаком Energy Star. Електрообладнання побутового призначення (холодильник, кавоварка, телевізор) моделей не пізніше 2019 року і відповідає сучасним вимогам екодизайну, зокрема щодо рівнів енергоспоживання та шумового забруднення. Для заощадження енергоресурсів проводяться заходи організаційного характеру.

Усі оглянуті крани, змішувачі для води, унітази є справними, запірно-регулююча арматура не допускає протікання води. Змішувачі для вмивальників мають одну ручку (важільний змішувач), водозберігальні насадки (дифузори) внутрішнього типу – забезпечено виробником обладнання. Водопостачання для питних цілей обладнано системою для очищення питної води на основі зворотного осмосу C100P (ФВ).

Переговорна кімната

Конференц-зала

Кухня

В офісі запроваджено роздільний збір побутових, паперових та пластикових відходів. З метою зменшення утворення відходів паперу, на підприємстві впроваджено систему електронного документообігу, принтер налаштовано на режим двостороннього друку, на виконання завдань екологічної політики, за можливості практикується повторний друк на чистій стороні раніше надрукованого файлу. Відсортовані відходи передаються на переробку спеціалізованим організаціям.

При закупівлях товарів необхідних для функціонування офісу перевага надається таким що відповідають стандартам екологічного маркування І типу або мають інші екологічні переваги. Наприклад, паперові вироби сертифіковані на відповідність вимогам стандартів Лісової опікунської ради FSC, електрообладнання має клас енергоефективності не нижче «А».

Паперові рушники, туаленний папір (сертифікат FSA)

Екологічна продукція і контейнери для роздільного збору відходів

Особлива увага приділено ергономіці та якості робочих меблів: вони виготовлені провідним американським виробником офісних меблів Haworth, який приділяє багато уваги аспектам сталого виробництва, реалізації принципів циркулярної економіки, зниженню впливів виробничих процесів на навколишнє середовище, а також соціальній відповідальності бізнесу. Більшість продуктів Haworth створюється в колаборації з провідними світовими архітекторами і дизайнерами з урахуванням актуальних і майбутніх тенденцій. Виробник регулярно проводить масштабні наукові дослідження спільно з великими міжнародними інститутами, результати яких використовуються при створенні власних унікальних розробок, що значно підвищують рівень ергономіки і комфорту меблів. Основними принципами рішень Haworth є:

    ергономічність, у тому числі у стільцях або кріслах знижено негативний ефект від тривалого сидіння; адаптивність, переважають розбірні конструкції, які дають можливість швидкої і простої реконфігурації; дизайн, багато продуктів здобули міжнародні нагороди в сфері промислового дизайну; екологічність – переважна більшість продуктів, в тому числі ті що у наявності в офісі ТОВ «Мішлєн Україна» мають сертифікати Green Guard і European LEVEL (це, в свою чергу, дає надає додаткові бали під час сертифікації в системах зеленого будівництва LEED і BREEAM та інш.).

Відповідність офісу ТОВ «Мішлєн Україна» та системі його управління стандарту «Зелений офіс» підтверджена сертифікатом UA.08.002.529.

Перевірено та сертифіковано