Головна Новини Компанія «ДЕ ЛА МАРК» розширила лінійку екологічно сертифікованих мийних засобів та отримала екологічний сертифікат на косметичні засоби
Компанія «ДЕ ЛА МАРК» розширила лінійку екологічно сертифікованих мийних засобів та отримала екологічний сертифікат на косметичні засоби
18.10.2015

В процесі здійснення планової процедури наглядання за сертифікованими мийними засобами ТМ «De la Mark» та ТМ «Royal Powder» (екологічний сертифікат №UA.08.002.405), за заявкою виробника на розширення сфери дії сертифікату, було також надано право на застосування екологічного маркування згідно ISO 14024 на новий продукт Компанії «сіль для посудомийних машин».

Спеціально очищена сіль для посудомийної машини не містить нерозчинних домішок і має розмір кристалів, що забезпечує розчин у воді з оптимальною швидкістю. Завдяки цьому безперервно підтримується функція пом'якшення води, що покращує якість миття посуду і продовжує термін експлуатації посудомийної машини.

Сіль для посудомийної машини: на 99,7% за складом – олеохіічного (природного) походження; ефективно регенерує іонообмінну смолу; очищена від сторонніх домішок, які можуть вплинути на роботу іонообмінника; забезпечує чистоту посуду без розлучень і відсутність накипу на електронагрівальних елементах.

Також, розширюючи асортимент продукції у 2015 році, Компанія «ДЕ ЛА МАРК» приступила к випуску нової лінійки косметичних засобів: мила, гелів для душу та шампунів ТМ «De la Mark».

Косметичні засоби ТМ «De la Mark» успішно пройшли екологічну сертифікацію, що підтверджено екологічним сертифікатом від 30 вересня 2015 року №UA 08.002. 422, на підставі якого сертифікованій продукції було надано право на застосування екологічного маркування згідно ISO 14024.

Так, право на застосування екологічного маркування отримала екологічно сертифікована продукція ТМ «De la Mark»:

  • мило для прання та видалення плям: «з відбілюючим ефектом», «для дитячої білизни», «з фруктовим ароматом», «з квітковим ароматом», «з ягідним ароматом»;
  • гель для душу: «Французька подорож», «Полуниця з вершками», «Пелюстки троянд», «Зелене яблуко», «Ягідна насолода», «Розслаблюючий», «Свіжі нотки», «Цитрусовий настрій», «Вишнева радість», «Французька подорож», «Яскраві моменти», «Заспокійливий», «Спокуса», «Фруктова насолода», «Королівський догляд», «Професійний догляд», «Улюблений аромат», «Лісова прогулянка», «Кавовий», «Тропічний», «Ейфорія», «Мохіто», «Місячний», «Солодкий», «Спорт», «Зелений чай», «Пристрасть», «Гламур», «Романтика», «Кокетка», «Грація», «Чарівність», «Натхнення», «Елегантність», «Чарівливість», «Любов», «Енергія», «Успіх», «Упевненість», «Стиль», «Лідер», «Нарцис», «Космічний»;
  • мило рідке: «Полуниця з вершками», «Пелюстки троянд», «Зелене яблуко», «Ягідна насолода», «Свіжі нотки», «Цитрусовий настрій», «Улюблений аромат», «Зелений офіс», «Природний догляд», «Натуральна чистота», «Мамині ручки», «Королівський догляд», «Зелена планета», «Дари природи»;
  • шампунь «для нормального волосся», «для жирного волосся», «для сухого волосся», «для забарвленого волосся», «від лупи».

Екологічно сертифіковані косметичні засоби ТМ «De la Mark» відповідають вимогам СОУ ОЕМ 08.002.12.007:2014 Косметичні засоби. Екологічні критерії оцінювання життєвого циклу і виготовляються з сировини переважно природного (олеохімічного) походження, не містять барвників, алергенів, а також речовин, небезпечних за фазами ризику для довкілля та здоров’я людини.

Детальніше про виробництво та продукцію «ДЕ ЛА МАРК» можна дізнатись на сайті виробника - www.delamark.com.ua

 
reportagi-ta-publikacii Ярмарок Rekomenduemo
Green Mind

ecomama
ЗМІ про екологічну сертифікацію та маркування


Екологічне маркування та маркетинг Zayavka Zayavka
logotipy