Головна Екологічне маркування та маркетинг
Екологічне маркування та маркетинг
Екологічне маркування та маркетинг

Еко-тренд зараз у моді, причому за останні роки спостерігається збільшення прихильників еко- продукції як на рівні масового споживача, так і на рівні організацій різного напрямку діяльності.

Чесна реклама є базовим принципом бізнес-етики та демонстрації поваги до споживача.

Технічний регламент з екологічного маркування як акт національного права, адаптованого до вимог законодавства ЄС визначає екологічне маркування як коротко і точно сформульований напис, символ чи зображення, що наноситься на етикетку або паковання продукції чи наводиться у документації на продукцію, технічних бюлетенях, рекламних матеріалах з метою зазначення певної екологічної характеристики продукції, компонента або паковання згідно вимог екологічних критеріїв.

Відповідність продукції встановленим екологічним критеріям підтверджується сертифікатом екологічного маркування якій видається органом сертифікації згідно ISO 14024, як незалежною третьою стороною.

Забороняється застосовувати нечітке або неправдиве екологічне маркування, чи екологічне маркування, яке можна неправильно зрозуміти, а також такі неперевірені написи, як "екологічно чистий", "екологічно безпечний", "екологічно сприятливий" тощо

Екологічна сертифікація дозволяє провести комплексну багатокритеріальну оцінку продукції щодо її поліпшених показників безпеки та якості на усіх етапах життєвого циклу.

Право застосування екологічного маркування надається на підставі екологічного сертифікату

Підтверджені поліпшені характеристики продуктів, товарів, виробів чи послуг щодо їх впливів на стан навколишнього середовища та здоров’я людини згідно вимог міжнародних стандартів, як основа маркетингової комунікації, – від реклами до стимулювання збуту (продажів), дозволяє маркетологу більш широко застосовувати потенційні можливості різних видів комунікації.

Екологічне маркування продукції слід розглядати у сукупності зі знаком екологічного маркування та екологічними твердженнями що вказують на екологічні переваги сертифікованої продукції

Екологічні твердження визначаються в залежності від категорії продукції і мають бути в обов’язковому порядку затверджені органом сертифікації.

Особливості та основні переваги екологічної сертифікації згідно ISO 14024

  • підтвердження переваг продукції щодо її безпеки та якості;
  • посилення експортного потенціалу у т.ч. в країни Європи;
  • отримання права на застосування екологічного маркування згідно вимог чинного законодавства;
  • розширення можливостей у маркетингових комунікаціях, у т.ч. щодо просування незалежною третьою стороною;
  • підтвердження відповідності екологічним критеріям для участі у конкурсних торгах.

Екологічне маркування є індикатором конкурентних переваг продуктів, товарів, виробів чи послуг, і від того наскільки ефективно воно застосовується в маркетингу, воно здатне вплинути на збільшення продажів сертифікованої продукції.

Більше можливостей в маркетингових комунікаціях з екологічним маркуванням!

Використовуючи екологічне маркування будь-яка організація має можливість суттєво поліпшити свою конкурентоспроможність, ефективно стимулювати збут (продажі), заощаджувати на зв'язках з громадськістю та бренд-комунікаціях.

За посиланнями наведені приклади застування екологічного маркування для просування продукції на українському та зарубіжному ринках.

Інформування усіх зацікавлених сторін про проходження екологічної сертифікації

Приклади розміщення екологічного маркування на етикетці чи пакуванні продукції

Екологічно сертифікована продукція відзначена знаком екологічного маркування в торгівельних мережах

Екологічне маркування для сертифікованих послуг

Екологічне маркування є інструментом екологічної політики на глобальному рівні. Це надає можливість виробнику чи постачальнику екологічно сертифікованої продукції долучитися до інформаційних заходів чи компаній за участю представників органів влади і громадських організації, науковців, міжнародних та європейських експертів. Позиція незалежної третьої сторони у значній мірі може посилити довіру до ТМ та потенціал просування екологічно сертифікованої продукції.

Просування екологічно сертифікованої продукції за участю незалежної третьої сторони

Екологічна сертифікація, як спосіб підтвердження відповідності екологічним критеріям технічних специфікацій надасть можливість приймати участь у конкурсних торгах зі сталих чи зелених закупівель як у державному так і приватному секторах економіки.

Наведені приклади не є вичерпними.

Ми готові надати необхідну консультативну підтримку заявникам та ліцензіатам з приводу оптимально можливих варіантів ефективного застосування екологічного маркування з врахуванням цілей організації, специфіки категорії продукції та кращого світового досвіду, звертайтесь:

+38-067-886-31-93
+38-044-332-84-08
+38-044-332-84-09
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 
reportagi-ta-publikacii Ярмарок Rekomenduemo
Green Mind

ecomama
ЗМІ про екологічну сертифікацію та маркування


Екологічне маркування та маркетинг Zayavka Zayavka
logotipy